Van egy jól kitalált vizuális kommunikáció: Zelenszkij mindig ugyanabban a katonai zöld pólóban jelenik meg. Ez nem véletlen – része a gondosan felépített arculatnak. Aztán vannak világ körüli turnék, ahol nem klasszikus politikai tárgyalásokat folytat, hanem hősként mutatja be magát, egy harcban álló nép vezetőjeként. Mint azok az önsegítő előadások munkanélkülieknek. Közben meg mennek médiakampányok: hollywoodi sztárok állnak ki Ukrajna mellett, influenszerek festik arcukat kék-sárgára, az interneten pedig ezerrel tolják az egyszerű, megjegyezhető, könnyen fogyasztható és hangzatos szlogeneket, mint a »Slava Ukraini«. Na meg a Momentum, és pár belpesti fiatal, akiknek van idejük a jólétben hülyeségeken gondolkozni.
És a dolog működik, az emberek már maguktól csinálják, a napi rutin része, néhány párt és butácskább politikusaik pedig mind reklámozzák tök ingyen a terméket, ami nekik nem hoz hasznot, bár ők azt hiszik, hogy de. És innen tudhatjuk egyébként, hogy nem országként tekintenek már rá, mert egy országot nem lehet három szóval leírni, egy brandet viszont igen.”